For The Truth

Tuesday, March 17, 2009

Lá Fhéile Pádraig Sona

Críost liom

Christ with me

Críost romham

Christ before me

Críost i mo dhiaidh

Christ behind me

Críost istigh ionam

Christ in me

Críost fúm

Christ beneath me

Críost os mo chionn

Christ above me

Críost ar mo lámh dheas

Christ on my right

Críost ar mo lámh chlé

Christ on my left

Críost i mo luí dom

Christ when I lie down

Críost i mo sheasamh dom

Christ when I sit down

Críost i gcroí gach duine atá ag cuimhneamh orm

Christ in the heart of everyone who thinks of me

Críost i mbéal gach duine a labhráionn liom

Christ in the mouth of everyone who speaks of me

Críost i ngach súil a fhéacann orm

Christ in every eye that sees me

Críost i ngach cluas a éisteann liom.

Christ in every ear that hears me.


Naomh Pádraig (ca 377)


Rath Dé ort!

1 Comments:

  • Amen. I only wish that I could make myself more clearly aware of His presence, and more often!

    By Anonymous Anonymous, at 5:33 PM  

Post a Comment

<< Home